Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 24 år som har et ganske stort problem. Jeg har en kropp som har plaget meg helt siden jeg var tretten år og det sliter forferdelig. Det har seg slik at den høyre siden min fra livet og ned ikke har utviklet seg i takt med resten av kroppen. Den siste tiden har vært værst, jeg tenker på det 24 timer i døgnet og det tar så mye energi. Jeg har provd å trene men det gir bare resultat på den venstre siden og ikke nok med det så har jeg bbare messe celuitter på den høyre siden. Dette plager meg forferdelig, jeg føler det når jeg sitter, ligger, står og går. Har tilogmed brukt masse penger på en muskelstimulator men det har ikke gitt noen virkning. Har nevnt dette for min samboer men han sier bare at jeg er gal i hode. Finnes det noe å gjøre med dette, hadde vært så glad om celuittene ble borte og at jeg kunne få trent opp høyre side i lik takt med venstre. Håper du kan anbefalle meg noe, dette plager meg forferdelig, har bare lyst til å ha det litt mer avslappende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126309-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du plages endel av dette. Jeg har en del erfaring fra kroppsbygging, og det er ofte problematisk å klare å trene opp musklene helt symmetrisk (noe som er viktig på konkurranser). Men hos deg høres det jo veldig ille ut. Jeg vil foreslå at du tar en prat med en terapeut eller en annen spesialist på området. Be om henvisning fra legen din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126309-kroppen/#findComment-768052
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...