tiberium Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg har siden mandag (i dag er det torsdag) hatt smerter i nedre del av magen på venstre side på høyde med navlen. Sentrum for smertene er 10-15 cm til venstre for navnen. Det gjør vondt når jeg går, og hvis jeg f.eks. hopper. Det er også vondt når jeg tar/presser på området. Det har også økt i "smertegrad" fra jeg først la merke til dette. Håper noen kan gi meg en indikasjon på hva dette kan være.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Har du eggløsning? Slik har jeg det i hvert fall. 0 Siter
tiberium Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Har du eggløsning? Slik har jeg det i hvert fall. Nei, jeg er desverre en 26 år gammel gutt.. 0 Siter
ErLeiAvDette Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Det kan kanskje være en (muskel)strekk, i så fall vil du bli bedre i løpet av de neste dagene. Hvis det ikke blir bedre i løpet av noen få dager, bør du konsultere legen din. Hvis smertene fortsetter å øke, så ikke nøl med å ringe legevakta. 0 Siter
Gjest hihihi Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Nei, jeg er desverre en 26 år gammel gutt.. ..er du nå helt sikker på det da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.