Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en mor på 55 år som sliter med forferdelige smerter i ryggen. Hennes nederste virvler er helt utslitt og hun har fått enormt mye arrvev som også presser på nervene og skaper sterke smerter. Dette har hun slitt med i tolv år. nå har hun vært til ny utredning av ortoped her i byen. Han mente at den eneste operasjonen for henne var å stive av de nederste virvlene. Denne operasjonen mente han var så risikabel og hadde så liten garanti for at hun kunne bli bra at han ville ikke gjøre det før hun fikk enda mer vondt! Det jeg lurer på er om hvordan går jeg fram for at hun skal få en vurdering av en annen spesialist? Finnes det en oversikt over hvor det finnes andre ortopeder i Norge? Det kan ikke være nødvendig at mamma må bli helt senge liggende før hun får hjelp!! Håper noen kan hjelpe meg.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...