bayeux Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Har i 25 år vært plaget av tachycardi og ekstrasystoli og har de siste tre år tatt Tenormin 25mg x 2. Plages daglig av ekstraslag, både enkle og i salver. Tenormin hjelper godt på frekvensen, men har ingen effekt på ekstraslagene. Er også mye svimmel. Lavt BT og normale kolesterolverdier. Har vært til utredning på Akademiska Sjukhuset i Uppsala hvor det ble foretatt en elektrofysiologisk us. med tanke på ablasjon. Det ble ikke funnet noe galt der. Må jeg leve med dette eller finnes det en annen medisin som er mer effektiv for mine plager? Er så plaget at jeg i en alder av 46 år er uføretrygdet, noe jeg har vanskelig for å akkseptere.Er sykepleier og har derfor en viss innsikt i problemene, men har nå bare lyst til å gi opp. Dette er ikke noe liv. 0 Siter
Gjest Evalill Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Hei Jeg leste innlegget om dine problemer med hjerterytme. Kan ikke nok medisin til å vite om vi sliter med det samme, men jeg kjente meg igjen i noe av det du skrev. Jeg har funnet ut at ekstra tilskudd av magnesium kan hjelpe litt. Jeg har brukt merket Bio- Fra Pharma nor. Videre er det viktig å ikke overspise og spise nok grønnsaker. Kaffe og andre koffeinholdige drikker er bannlyst. Se mitt innlegg om hjerteflimmer. Lykke til med søken etter bedre medisin. Vi er visst mange med lignende problemer. Hold ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.