Gå til innhold

Er det mulig å få dekket plastisk kirurgi?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hvor høye krav det er for å få dekket plastisk kirurgi? Jeg har 75 DD, og synes selv de er alt for store, og de henger noe enormt, noe som de vanligvis ikke skal gjøre på jenter på 21...Ha tenkt brystløft og/eller reduksjon, men må si jeg er litt bekymret for arr, og om det blir noe pent? Er mye plaget med vondt i rygg, nakke, skulder og hode, men om det kommer av brystene vet jeg jo ikke...Men de plager meg i allefall veldig mye, kan man få henvisning til plastisk kirurg pga psyiske plager? Har også utstående ører, som ikke er så fryktelig pent, hvor høy er terskelen for å få putta dem inntil hodet?

Jeg er takknemlig for alle svar!

Fortsetter under...

Jeg tror ikke kravene er så veldig høye. Har to venninner som begge har fått dekket operasjoner. Den ene fikk lagt inn silikon i det ene brystet pga en liten forskjell i størrelse på brystene, og den andre har fått redsuert størrelsen. Det eneste er at det kan være veldig lang ventetid.. Men ta kontakt med avdelingen for plastisk kirurgi på et av de offentlige sykehusene, så kan de kanskje svare deg.

• 3 uker senere...

Hei!

Er sjølv 21, og har vurdert brystløft - har ikkje så store bryst som deg, men har du fått meir info om kva kriterier ein må oppfylle for å få dekka ein slik operasjon? Er psykiske plager tilstrekkeleg?

Jeg var til min fastlege, og han sa at puppene mine var hverken for store eller stygge til at jeg kunne få det dekka. Han sa at han så jo at de hang litt, men var ikke tilstrekkelig for å få dekka noe. Det som er mulig er å bli henvist til psykolog, men min lege sa at jeg kom ikke til å få det gjennom pga det psyksiske, psykologen ville heller bruke samtaler for å gi meg et bedre selvbilde! Det er jo bare tull, er meget fornøyd med meg selv, men ser lett hva som er pent og ikke pent, og mine hengepupper er ikke pent! Er mulig jeg har en vrang lege, men for meg virket det håpløst!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...