Gjest Ungmann, 23 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har høyst sannsynlig gynekomasti, med den symptom at høyre bryst er litt løsere (ellere større) enn venstre. I 10-års alderen gjennomgikk jeg to mindre testikkel-operasjoner, der hensikten var å bevege testiklene på plass i pungen. Dette inngrepet var så å si vellykket. Men det er mulig at en av testiklene er blitt skadet. Trening hjelper en del men ulempen med trening er at så lenge man er fysisk godt trent så er brystene nokså flate. Etter en liten stund er brystene like myke. Hvilke kjemiske reaksjoner jeg har blitt utsatt for eller om det er en defeksjon i hypofysen, er også sentrale spørsmål, som stadig opptar mitt sinn. Jeg vil gjerne vite hvilke behandlingstiltak som kan regulere brystene mine? Og hva bør jeg alternativt gjøre, annet enn å oppsøke fastlege? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126671-hvilken-behandling-finnes-for-gynekomasti/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.