Gå til innhold

binnevevssykdaom led

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en binnevevsykdom som heter LED.,

Har perioder smerter i fingrene og i enkelte led.Er også veldig iritabel og trøtt de periodene som jeg har vont.

Har gått på noe antiinflamasjonstab.( artihrotec)Føler ikke de hjhelper så mye , men lii.

Jeg blir så dårlig i magen av de.

Blir kvalm og får kraftig diare.

Er det andre tabeleter du vi anbefale??

Gjerne et naturmidel.

Håper på raskt svar fra lege og eller andre som kjenner til dette.

Hilsen sole

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12670-binnevevssykdaom-led/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære sole.

Jeg har undersøkt diverse alternative kilder og det ser ikke til å finnes noen form for alternativ terapi som er bevist effektiv overfor LED eller lupus. Derimot finnes det en rekke anbefalinger som ligner på de som gis ved andre revmatiske tilstander. Det vil si et kosthold med med lite kjøtt og melkeprodukter. Tilskudd av omega 3 fettsyrer samt naturlige antioksydanter og tildels store doser vitamin B og E hvis sykdommen angriper huden. Hvis du bestemmer deg for å teste om kostholdet kan ha en betydning, bør du gjøre det konsekvent i et kortere tidsrom. Om det ikke har effekt kan du gå tilbake til ditt vanlige kosthold. Det er gjort flere undersøkelser av kostforandringer hos mus, som også kan få LED, som tyder på at kosten er viktig. Omega 3 fettsyrer og antioksydanter er generelt kjent for å virke hemmende på ulike former for betennelsestilstander og revmatiske lidelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12670-binnevevssykdaom-led/#findComment-65299
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...