Gå til innhold

Har dere sett mannen gråte noen gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En gang. Da hadde det skjedd noe supertrist.

Tror han synes det er litt homsete å sippe... Jeg synes ikke det.. Eller, jo, litt, om det er ofte og for filleting;)

"(...) litt homsete å sippe... Jeg synes ikke det.. Eller, jo, litt, om det er ofte og for filleting;)"

*sukker oppgitt*

Og jeg som trodde at verden var kommet lenger.

Jaja :)

Annonse

laguna1365380434

"(...) litt homsete å sippe... Jeg synes ikke det.. Eller, jo, litt, om det er ofte og for filleting;)"

*sukker oppgitt*

Og jeg som trodde at verden var kommet lenger.

Jaja :)

Var ikke jeg som begynte å benytte begrepet "homsete" i denne tråden. Det stod i hovedinnlegget.

Og jeg skjønte godt hva som ble ment.

Om det er det som plager deg.

Alle homser er ikke "homsete", men det er et godt innarbeidet begrep. Jeg fant ikke noe godt synonym..

Er umandig greit nok for deg, eller tråkker jeg fortsatt på PKtær?

Var ikke jeg som begynte å benytte begrepet "homsete" i denne tråden. Det stod i hovedinnlegget.

Og jeg skjønte godt hva som ble ment.

Om det er det som plager deg.

Alle homser er ikke "homsete", men det er et godt innarbeidet begrep. Jeg fant ikke noe godt synonym..

Er umandig greit nok for deg, eller tråkker jeg fortsatt på PKtær?

Umandig er bedre, ja.

Såh, nå har jeg det godt igjen!

*nikker og smiler fornøyd* ;)

(Hadde ikke lest hovedinnlegget og gidder ikke kommentere det)

Ha en god kveld!

Jepp, har selvfølgelig sett mannen min gråte. Og jeg syns ikke det er "homsete" å gråte (*grøss* jeg syns "homsete" er et så stygt ord å bruke), heller ikke mindre mandig, absolutt ikke

Men klart det kommer an på om de gråter for alt også da.

Jeg kan i alle fall snakke for Konen min. Sist hun så meg gråte var for 4 uker siden da jeg kom hjem etter en operasjon. Jeg hadde så sterke smerter at jeg knakk sammen og gråt som en liten unge midt på stuegulvet og hun måtte hjelpe meg inn i senga. Siste gang før det var da kameraten min døde.

Hun klager over at jeg gråter for lite og burde reagert oftere med gråt, men jeg får det ikke til selv om jeg måte ønske det. Det er i den siste totale fortvilelse jeg knekker.

Hei.

Hva var det du ble operert for da?

Håper at du har det bedre nå da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...