Gå til innhold

Hvis du kunne jobbe med akkurat det du ville...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Kizza1365380506

3

• Dorthe

2

• McLoud

2

Annonse

Jobber på kontor på en skole. Ville egentlig bli sykepleier men det skar seg.

Jeg liker å jobbe med ungdommer så det måtte blitt noe innefor omsorg i den kategorien.

Mvh

Drømte en gang om å bli psykolog - men da jeg ble gravid gjaldt det å få seg en jobb prompte, så det ble med ex.phil...men aldri for sent:-)

Annonse

Jeg ville jobbet på fjordbåtene som går i distriktet her. Telemark, Vestfold og Aust Agder har en fantastisk skjærgård som er sjarmerende ved alle årstider. Det er en fantasi å kunne stå bak roret og tøffe rundt på fjorden som levebrød.

For noen dager siden dro de en lekter forbi blokka der jeg bor med pukk og fyllmasse til å sikre riksveien. Jeg stod å misunnte den heldiggrisen som kom ut i båt på den tiden de fleste andre har tatt opp sine for vinteren. Inkludert meg selv.

Det er så mye spennende der ute som jeg gjerne skulle prøvd.

Men i eldre dager så er man litt mere på jorda og da har jeg lystet på to yrker...helsesekretær og vetrinærassinstent.

Førstnevnte er jeg i gang med utdanninga på nå da så vi får se.

Men jo...skulle gjerne sunget inn cd.r. men som en hemmelig artist da.

:)

Ville jobbet selvstendig med et arbeid som ikke binder meg til et spesielt sted.

Ja, jeg skal bytte yrke - til overnevnte. Har forhåpninger om at jeg kan arbeide som selvstendig innen 7-10 år.

En annen jobb jeg kunne tenkt meg er noe som bringer meg ut i naturen. Turleder i Jotunheimen kanskje? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...