vin Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Da ville jeg blitt en kjent kunstner ( maling) , fordi jeg elsker å male og tegne ;o) Dessuten er det veldig avslappende ! 0 Siter
flisa Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Kommet langt da ?? Jeg jobber med saken selv skjønner du...men det er jo så vanskelig å finne tid ! Har du noe utdannelse/kurs innen norsk/journalistikk e.l. ? eller er du bare et naturtalent ? ) Regner med du ikke vil fortelle så veldig mye..men er det en "tung" roman eller en mer lettlest typisk "kommersiell" sak ? Min er definitivt det siste... har skrevet litt over 50 sider på PC og føler jeg er kommet nesten halvveis i historien. Du da ? *nysgjerrig som få* Jeg er ferdig med synopsis (sammendrag av historien) - hele persongalleriet - og har begynt å fortelle. Det er eventyr for voksne jenter :-) Jeg har holdt på leeeeeenge, men finner heller ikke helt "tiden" for å sitte og rote med det. Men den MÅ bli ferdig, da jeg er spent på slutten! hehe Jeg har ingen utdannelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.