Gå til innhold

Hvor lenge sitter profasien i kroppen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Utrolig hvor fort man glemmer, så jeg må spørre dere: Hvor lang tid tar det før profasien(eggløsningssprøyta) er ute av kroppen? En venninne av meg fikk satt inn egg for 1 uke siden, og hun holder på å gå på veggene!!! Hun er skikkelig utålmodig og har lyst til å teste nå! Men det er vel alt for tidlig. Hva mener dere?

Selv har jeg testet på dag 12 på mine 3 forsøk, med riktig resultat. Har ikke tørt noe tidligere.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126755-hvor-lenge-sitter-profasien-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hcg'en sitter i kroppen ca. 10 dager etter el-sprøyta. Så noen test før det er helt meningsløst :o))

Ellers ser jeg her de fleste som tester dag 10 og 11 etter innsetting får "riktig" resultat.

Selv testet jeg dag 13 etter uttaket, dag 11 etter innsettingen på det forsøket vi ble gravid. Svak strek, men også positiv blodprøve dagen etterpå.

Lykke til for venninnen din!

Tror hcg'en sitter i kroppen ca. 10 dager etter el-sprøyta. Så noen test før det er helt meningsløst :o))

Ellers ser jeg her de fleste som tester dag 10 og 11 etter innsetting får "riktig" resultat.

Selv testet jeg dag 13 etter uttaket, dag 11 etter innsettingen på det forsøket vi ble gravid. Svak strek, men også positiv blodprøve dagen etterpå.

Lykke til for venninnen din!

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...