Gå til innhold

når du må velge-din kone eller ditt barn

Anbefalte innlegg

Ikke så spesifikt,men å være klar over på forhånd hvordan en vil at ting skal ordnes hvis en eventueltkommer i en sånn situasjon. Men jeg vil håpe at min mann kjenner meg godt nok til å vite at jeg ville ofret livet for alle ungene mine ja....

Ikke for et ufødt barn vel? Du ville heller la resten av barna bli mor-løse enn å la et barn du ikke "kjenner" enda dø?

Jeg hadde regnet med at partneren min ville valgt meg. vi kunne jo fått flere barn senere kanskje.

Fortsetter under...

Ikke for et ufødt barn vel? Du ville heller la resten av barna bli mor-løse enn å la et barn du ikke "kjenner" enda dø?

Jeg hadde regnet med at partneren min ville valgt meg. vi kunne jo fått flere barn senere kanskje.

Tror du følelsene for et ufødt barn ikke er sterke?? Skjønner at dette er et dilemma, men ja; det er slik jeg ser det... Og jeg har mistet og vet hva det er snakk om...

dessuten så var tilfellet i Sophie's sak at de ikke kan få flere barn; det voil trolig ta livet av henne.

Tror du følelsene for et ufødt barn ikke er sterke?? Skjønner at dette er et dilemma, men ja; det er slik jeg ser det... Og jeg har mistet og vet hva det er snakk om...

dessuten så var tilfellet i Sophie's sak at de ikke kan få flere barn; det voil trolig ta livet av henne.

Men du er vel enig i at det er bedre å la ett ufødt barn dø, enn å la flere barn miste moren sin...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...