Gå til innhold

Hårfjerningskrem

Anbefalte innlegg

Sultan1365380603
Skrevet

Er det skadelig, for jenter eller gutter, å bruke hårfjerningskrem i underlivet?

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Det kan jo være litt sterkt og så bør ikke få det inn i vagina.

Mvh

Skrevet

Vanlig hårfjerningskrem fungerer ikke så godt på hårene i underlivet. For stive og tykke tror jeg - kombinert med for tynn hud slik at kremen ikke kan sitte på så lenge.

Skrevet

Det kan jo være litt sterkt og så bør ikke få det inn i vagina.

Mvh

Men hvordan skal man egentlig kvitte seg med hårene der? Liker ikke å barbere der heller.

Kizza1365380506
Skrevet

Men hvordan skal man egentlig kvitte seg med hårene der? Liker ikke å barbere der heller.

Jeg barberer av og til men jeg får som regel en eller annen infeksjon så det blir ikke så ofte jeg gjør det. Mest om sommeren.

Mvh

Skrevet

Jeg barberer av og til men jeg får som regel en eller annen infeksjon så det blir ikke så ofte jeg gjør det. Mest om sommeren.

Mvh

Smør med aloh vera etterpå. Dessuten er det lurt og ta et tak hver eller annenhver dag. Da unngår du infeksjoner.

Annonse

Kizza1365380506
Skrevet

Smør med aloh vera etterpå. Dessuten er det lurt og ta et tak hver eller annenhver dag. Da unngår du infeksjoner.

Merci madamme. Det skal jeg huske.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...