Gå til innhold

Grrrrr...

Anbefalte innlegg

Heisann,er ny her inne.

Har ikke røyket på fire dager,og det går utrolig greit,har røyka i 14 år,problemet er venner som skal "hjelpe" meg igjennom det her,venner som har sluttet å røyke selv for ikke så alt for lenge siden.

Det er noen av kommentarene som får meg til å hoppe i halsen på de,som f.eks: så bra for sønnen din,nå slipper han den grusomme lukta når du har røkt,nå må du ikke spise så mye istede for å røyke,LES den her boka.....og masse sånn små kommentarer..

Det har seg sånn at jeg er jo ikke dum,fordet om jeg røyker,er jo fullt klar over hvilke bakdeler det er å røyke,også hvor dritt det lukter.

Men jeg mener nå at folk må få slutte når de vil å hvordan de vil,og uten innblanding på negativ måte fra andre,noen som er enig??

Eller har noen gode råd som kan stoppe kjeften på bedrevitere...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126997-grrrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking

Det er jo ofte slik at de som har sluttet å røyke må psyke seg opp litt med å fortelle andre hvor pyton røyken egentlig er.....Kjenner ingen jeg som sutret så mye over røykere som mannen min da han hadde "klart bragden" å slutte å røyke.... Jeg har hatt det samme problemet med slanking. Jeg slanket meg mye og da kom de og rippet opp i hvor feit jeg var FØR. Da sa jeg bare tørt "Jeg var feit og du var stygg. Jeg slanka meg....." Litt ondskapsfullt men....det gjorde godt å stoppe kjeften!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126997-grrrrr/#findComment-772105
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...