Gå til innhold

Influensavaksine - apoteket??

Anbefalte innlegg

Jeg leste et sted at man kunne få kjøpt influensavaksine på apoteket..men kan det stemme da? Må man ikke til legen for å få sånt??

Hvis det selges på apoteket, hva heter den isåfall, og i hva slags form er den (tabletter/flytende). Og er det noen som vet prisen?

Jeg har eksamen på universitetet om tre uker og kan absolutt ikke bli syk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126999-influensavaksine-apoteket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vaksinert

Du må til legen for å få resept først .

Deretter kjøper du den på apoteket til ca. 70; , det er en sprøyte som settes i armen ( på legekontoret )og den heter Begrivac ;o)

Lykke til

Hæ? Det hørtes da tungvint ut. Gikk bare innom legesenteret jeg og ble vaksinert med en gang. Måtte sitte og "hvile" 20 min. etterpå pga ettervirkningner som kan komme.

Hæ? Det hørtes da tungvint ut. Gikk bare innom legesenteret jeg og ble vaksinert med en gang. Måtte sitte og "hvile" 20 min. etterpå pga ettervirkningner som kan komme.

Alle legekontorer bestiller inn influensavaksinen , men mange av dem er nok utsolgt nå da ;o)

Vi satt også i 20 min. etter de fhadde satt den...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...