Gå til innhold

Feirer dere gifte denne dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest kooselig

Og dagen skal feires !

Blomster har jeg ( heldiggrisen ) fått på døra og mailen fra min kjære lød :

"Gratulerer så mye med dagen, takk for noen fine år.

Gleder meg også til

forsettelsen.

elsker deg masse ;

din for alltid !"

Feirer dere slike dager med litt ekstra kos?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127051-feirer-dere-gifte-denne-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bittelitt

Vet ikke ennå om vi kommer til å feire bryllupsdager. Antakelig jubileum etter 5 år, 10 år, 20 år og sånn.. Men kanskje ikke hvert år. Har ikke egentlig snakket om det vi.

Men det kan være koselig om du gir ham et kort, en blomsterbukett eller bare en liten ting. Lager god middag bryllupsdagen... Trenger ikke være så mye, kun et kort der du skriver litt.

Gjest er ikke så nøye

Nei, vi feirer ikke bryllupsdager. Har vært gift i 3 år, og har ikke markert de tre bryllupsdagene på noen måte. Ser ikke noe poeng i det. At vi er glade i hverandre er jo noe vi viser i hverdagen.

Så er vi også "hverdags-mennesker", som ikke bryr oss så mye om romantikk og sånt.

Kommer sikkert til å markere 25 år (sølvbryllup?), men ikke før det, tenker jeg.

Annonse

Ja det gjør vi !

Synes det er en fin merkedag , og vi koser oss litt ekstra med god mat og litt ekstra ;o)

Har det kanskje fra mine foreldre , som alltid har markert den dagen hjemme.

I år sendte de til og med en fin blomster bukett til oss på dagen vår...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...