Gå til innhold

Frode Olsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat nå missta jeg all respekt for mannen. synes ikke at han hadde behøvd å takle den stakkars supporteren slik han gjorde... skjønner at man kan bli irritert og forbannet når slike episoder skjer, men det er og blir for dumt at en så pass profilert person tar saken i egne hender, vedkommende tilskuer kunne tross alt blitt skadet, knukket beinet eller det som værre er...

Videoannonse
Annonse
Kizza1365380506
Skrevet

Pøh, såpass må en vente seg etter en sånn opptreden. Syntes det var tøfft jeg.

Mvh

Gjest Tutleguri
Skrevet

Pøh, såpass må en vente seg etter en sånn opptreden. Syntes det var tøfft jeg.

Mvh

Ja, og NOEN på det norske laget måtte jo påta seg oppgaven å vise baller.. :)

Kizza1365380506
Skrevet

Ja, og NOEN på det norske laget måtte jo påta seg oppgaven å vise baller.. :)

YESS. Endelig noen som har skjønt det.

*lol*

Gjest Socceros
Skrevet

YESS. Endelig noen som har skjønt det.

*lol*

Å reagere på at en keeper tar saken i egne hender når Norge har blitt rævpu*t av spania i 2 * 90 min, tapt sammenlagt 1-5 og blir latterliggjort av et par supportere som vil vise det Norske landslaget hvor målet står er vel smålig av deg, Riksklysa.

Kan tenke meg frustrasjonen til de norske spillerne, de har så lyst til og gå ut på Ullevaal gresset og kjøre over Spania, presse de høyt oppe på banen, vinne gunstige baller med overgangsmuligheter og kjøre på. Men neida, Nils Johan Semb synes det er selvmord og ha vilje og entusiasme han.

"Nei, huff og huff, nå kommer verdens beste fotballag til Ullevaal, så nå må vi ligge med 4-5-1 formasjon og presshøyden 20 meter inne på vår banehalvdel og satse på at keeper'n til Spania skal bomme på ballen den ene gangen spania spiller tilbakespill til keeper."

Det er nesten sånn Nils J.Semb kunne sagt det.

Når Drillo drev på hadde han mye bedre kunnskaper, om Drillo brukte 4-5-1 formasjonen så satte han presshøyden veeeldig høyt oppe på banen, stressa motspillerne til og gjøre feil og norge fikk "breakdowns" som Drillo- epoken var verdens beste til og utføre.

Det hendte til og med at Drillo spilte med 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2 og 4-2-4 alt ettersom analysen av motstander.

Men når Drillo praktiserte disse formasjonene satte han presshøyden lavere, med det hadde de en defensiv trygghet samtidig som de hadde offensive og mange angripsspillere når sjansen bød seg.

Tenk om Norge hadde turt å satt en 4-3-1-2 formasjin ikveld, sjokkert spanierne totalt, pressa og stressa høyt banen, vunnet gunstige overganger og peisa på.

Da hadde iallefall det norske folket hatt forståelse for landslaget. Da kunne vi sagt; Vi prøvde, men mislykkes.

Idag kan vi si: Vi var sjanseløse, vi "gadd ikke" prøve.

Åååå som jeg lengter etter et trenerskifte!

Kom igjen inn med noen av disse; Åghe Hareide og Trond Sollied er mine favoritter, og en jobb ved siden av klubb skal jeg vedde på hadde funka om man hadde prøvd.

Ellers på lista mi er: Dag Opjordsmoen (Raufosstreneren som har fått et lag på toten til og score mest mål i norsk toppfotball!!), Jean Tigana (franskmann med sans for offensiv fotball), Guus Hidding (nederlender som førte Sør Korea!!!! til bronse i VM).

Om fotballforbundet ansetter Per-Mattias Høgmo, Ståle Solbakken eller Harald Aabrekk er det nesten så jeg har lyst til og løpe naken ut på Ullevaal-matta mitt under en landskamp, og kjøre utstyret mitt langt opp i ræffhølet til de spillerne som gidder og spille under de sjefene!

Synes spillerne (og det norske folk?) skulle hatt mer og si angående ny trener, og ikke at det skal sitte 4 avdanka fotballpensjonister i NFF og bestemme dette.

mvh

Skrevet

Det var en god og korrekt inngripen.

Når noen synes en selv er så viktig at en tar tiden til 20000 tilskuere og millioner av Tv-seere, fortjener en å bli taklet hardt og kontant.

Skrevet

Frode Olsen gjorde det eneste rette. Den "stakkars" tilskueren kunne holdt seg på tribunen og unngått taklingen(som jo var en fremragende takling).

Skrevet

Hva har han gjort? jeg styrte galant unna den flaue kampen som jeg regnet med ville komme, og har tydeligvis gått glipp av noe igjen. Hva skjedde??

Skrevet

Å reagere på at en keeper tar saken i egne hender når Norge har blitt rævpu*t av spania i 2 * 90 min, tapt sammenlagt 1-5 og blir latterliggjort av et par supportere som vil vise det Norske landslaget hvor målet står er vel smålig av deg, Riksklysa.

Kan tenke meg frustrasjonen til de norske spillerne, de har så lyst til og gå ut på Ullevaal gresset og kjøre over Spania, presse de høyt oppe på banen, vinne gunstige baller med overgangsmuligheter og kjøre på. Men neida, Nils Johan Semb synes det er selvmord og ha vilje og entusiasme han.

"Nei, huff og huff, nå kommer verdens beste fotballag til Ullevaal, så nå må vi ligge med 4-5-1 formasjon og presshøyden 20 meter inne på vår banehalvdel og satse på at keeper'n til Spania skal bomme på ballen den ene gangen spania spiller tilbakespill til keeper."

Det er nesten sånn Nils J.Semb kunne sagt det.

Når Drillo drev på hadde han mye bedre kunnskaper, om Drillo brukte 4-5-1 formasjonen så satte han presshøyden veeeldig høyt oppe på banen, stressa motspillerne til og gjøre feil og norge fikk "breakdowns" som Drillo- epoken var verdens beste til og utføre.

Det hendte til og med at Drillo spilte med 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2 og 4-2-4 alt ettersom analysen av motstander.

Men når Drillo praktiserte disse formasjonene satte han presshøyden lavere, med det hadde de en defensiv trygghet samtidig som de hadde offensive og mange angripsspillere når sjansen bød seg.

Tenk om Norge hadde turt å satt en 4-3-1-2 formasjin ikveld, sjokkert spanierne totalt, pressa og stressa høyt banen, vunnet gunstige overganger og peisa på.

Da hadde iallefall det norske folket hatt forståelse for landslaget. Da kunne vi sagt; Vi prøvde, men mislykkes.

Idag kan vi si: Vi var sjanseløse, vi "gadd ikke" prøve.

Åååå som jeg lengter etter et trenerskifte!

Kom igjen inn med noen av disse; Åghe Hareide og Trond Sollied er mine favoritter, og en jobb ved siden av klubb skal jeg vedde på hadde funka om man hadde prøvd.

Ellers på lista mi er: Dag Opjordsmoen (Raufosstreneren som har fått et lag på toten til og score mest mål i norsk toppfotball!!), Jean Tigana (franskmann med sans for offensiv fotball), Guus Hidding (nederlender som førte Sør Korea!!!! til bronse i VM).

Om fotballforbundet ansetter Per-Mattias Høgmo, Ståle Solbakken eller Harald Aabrekk er det nesten så jeg har lyst til og løpe naken ut på Ullevaal-matta mitt under en landskamp, og kjøre utstyret mitt langt opp i ræffhølet til de spillerne som gidder og spille under de sjefene!

Synes spillerne (og det norske folk?) skulle hatt mer og si angående ny trener, og ikke at det skal sitte 4 avdanka fotballpensjonister i NFF og bestemme dette.

mvh

Jeg skjønte hva som stod jeg enda du hadde erstattet en bokstav med en stjerne. Fy så stygg du er i munnen.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...