Gå til innhold

Tror dere Michael Jackson er skyldig eller uskydig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke. Jeg tror kanskje han bare er et barn selv og oppfører seg deretter fordi han ikke har hatt en normal barndom.

Sitter akkurat og leser om det på et amerikansk forum og der og er det mange forskjellige uttalelser men de fleste tror vel egentlig at han ikke er skyldig.

Og at alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

Men for å si det slik, jeg hadde ikke tillatt mitt barn og overnatte i hans seng

Gjest høstbladet

Jeg vet ikke. Jeg tror kanskje han bare er et barn selv og oppfører seg deretter fordi han ikke har hatt en normal barndom.

Sitter akkurat og leser om det på et amerikansk forum og der og er det mange forskjellige uttalelser men de fleste tror vel egentlig at han ikke er skyldig.

Og at alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

Men for å si det slik, jeg hadde ikke tillatt mitt barn og overnatte i hans seng

Nei, det er sant. Men jeg tror han er som et barn selv, og ikke har gjort noe. Kanskje lek har blitt tolket feil, eller den som beskylder ham for dette ønsker penger? Håper det ikke ligger noe i det, men mannen må jo ha det forferdelig. Tenk å bli beskyldt for noe så vondt. Er han skyldig er det en annen sak..

Nei, det er sant. Men jeg tror han er som et barn selv, og ikke har gjort noe. Kanskje lek har blitt tolket feil, eller den som beskylder ham for dette ønsker penger? Håper det ikke ligger noe i det, men mannen må jo ha det forferdelig. Tenk å bli beskyldt for noe så vondt. Er han skyldig er det en annen sak..

Synes politiet går ut med lite opplysninger. Når de først går ut offentlig med slike ting bør de også fortelle grunnen til det spør du meg.

Stakkars ungene hans da. Mødrene har jo ikke vært tilstede og så blir faren borte også.

Gjest høstbladet

Synes politiet går ut med lite opplysninger. Når de først går ut offentlig med slike ting bør de også fortelle grunnen til det spør du meg.

Stakkars ungene hans da. Mødrene har jo ikke vært tilstede og så blir faren borte også.

Ja, tenk på barna hans. Har de kontakt med mødrene sine tro?

Annonse

"Men jeg tror han er som et barn selv, og ikke har gjort noe."

Barn kan også begå overgrep.

Syns fyren virker tvilsom, men samtidig så fremstår han så stakkarslig at jeg kan ikke se for meg at han tvinger noen til noe de ikke vil.

Har han gjort noe så tror jeg ikke handlingen er veldig grov, selv om overgrep er overgrep.

Jeg tror Jackson er så dypt forstyrra at det vil være til det beste for ungene hans om de ble skåna for kontakt med ham.

Jeg tror Jackson er så dypt forstyrra at det vil være til det beste for ungene hans om de ble skåna for kontakt med ham.

Det kan jeg nok delvis være enig i. Det eneste er at jeg ikke er sikker på om de får det noe bedre noe annet sted.

Det er jo et paradoks. Barnevernet tar unger fra uegnede foreldre som i hvert fall er glad i dem og lar de bo hos noen som oppfører seg som drittsekker. Det skjer ikke alltid selvfølgelig men ofte nok.

Det kan jeg nok delvis være enig i. Det eneste er at jeg ikke er sikker på om de får det noe bedre noe annet sted.

Det er jo et paradoks. Barnevernet tar unger fra uegnede foreldre som i hvert fall er glad i dem og lar de bo hos noen som oppfører seg som drittsekker. Det skjer ikke alltid selvfølgelig men ofte nok.

Jeg tror barnevernet gjør en god jobb i det store flertallet av saker. Men de har et åpenbart imageproblem fordi de aldri kan forsvare seg i media pga. taushetsplikten, mens foreldrenes uttalelser blir stående uimotsagt.

Så å si alle foreldre vil vel si - og mene - at de er glad i ungene sine; de kan likevel ha en adferd som er svært skadelig for ungene.

Jeg tror barnevernet gjør en god jobb i det store flertallet av saker. Men de har et åpenbart imageproblem fordi de aldri kan forsvare seg i media pga. taushetsplikten, mens foreldrenes uttalelser blir stående uimotsagt.

Så å si alle foreldre vil vel si - og mene - at de er glad i ungene sine; de kan likevel ha en adferd som er svært skadelig for ungene.

Det siste du sier er jeg helt enig i men jeg kjenner voksne mennesker som hadde det helt forferdelig som barn etterat barnevernet overtok omsorgen.

Jeg synes barnevernet skulle sjekke fosterforeldre bedre ut og sjekke dem oftere. Men det er nok rekrutteringsmangel og ressursmangel også.

Det er ingen umulighet at fyren er pedofil.

Samtidig er det forunderlig at foreldre sender mindreårige gutter bort til en mann som tidligere har vært i søkelyset for guttesex, og man skal aldeles ikke se bort i fra at hele saken dreier seg om kyniske voksne som her ser en tjans til å tjene millionbeløp på falske anklager med sine barn som redskap.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...