Gå til innhold

Tror dere Michael Jackson er skyldig eller uskydig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Jeg tror han er skyldig. Men at han i den totalt umodne og forskrudde hjernen sin selv ikke ser at han har gjort noe galt. Han har jo aldri levd et normalt liv og er nok temmelig ødelagt av den grunn.

Men overgrep er ganske alvorlig da. Om han er som et lite barn gjør han vel ikke som voksne gjør? (Altså berører osv.)

Jeg tror han er skyldig i nesten alt de kommer med. Har aldri hært den fyren, han er kvalm og skikkelig frastøtende. Og hans oppførsel den siste tiden har vist oss at han er et barn som absolutt ikke burde få ha barn. det var min skarpe mening..

Men overgrep er ganske alvorlig da. Om han er som et lite barn gjør han vel ikke som voksne gjør? (Altså berører osv.)

Man leser da om unger helt ned i 12 års alderen som har voldtatt, så at han er som et barn er ingen garnati...

Annonse

Tja... Det kommer jo an på hva han selv har opplevd som barn også. Han hadde vel ikke akkurat noen problemfri barndom.

Han er unormalt opptatt av å være sammen med barn. Ikke for å passe på dem, tror jeg, men fordi han er VELDIG opptatt av å være lekekamerat.

Vet ikke hva jeg tror, men akkurat det, gjør meg skeptisk, for det er sånn jeg har oppfattet at noen pedofile kommer i kontakt med barn....

Fyren har vel ikke gjort seg skyldig i annet enn å være sosialt underutviklet skulle jeg anta. Å anmelde Jako er uansett god butikk og bør være motiv godt nok for at dvaske foreldre og innkompetente psykologer skal kjøre prosess.

Annonse

Gjest ikke signatur

Jeg tror ikke han er pedofil, men bare gal. Han er like gammel oppe i hodet som disse ungene og ser på dem som lekekamerater, ikke sex-objekter.

Han ble jo pisket med belte osv. da han var barn. Tror også han er med gutter fordi han er som en selv, og ikke at han utnytter dem seksuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...