Gå til innhold

Interiør / gardinspørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest bare en eller annen

Jeg har hvite vegger og grønn skinnsalong. Ellers en del bøkemøbler og noe stål.

Kunne tenkt meg litt rødaktige gardiner. Noen som har sett noen fine (litt moderne stil) og som event. har tips til litt morsomt oppheng av de? Jeg har en ganske minimalistisk stil så det må ikke være kapper etc.

Linker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127155-interi%C3%B8r-gardinsp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville heller hatt noen i dust grønt og hvitt, eller "gusjegrønn" og hvitt, gjerne litt stripete.

De må henge rett ned, og ha litt fine stenger.

takk for tips men det er nesten det jeg har nå, det...

Må nok velge noe mer knæsj tror jeg.

Annonse

Tenk mer terracotta/rust enn rødt da! Ellers blir det ikke til å holde ut for de fleste.

Det er enorme hvite flater og masse vinduer her.

Tror rødt kan bli bra, jeg. Jeg har jo ikke tenkt på julerødt akkurat, men en litt varm rødfarge. Teracotta er kanskje ikke så dumt.

Enig med deg at det bør henge rett ned.

Takk for tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...