Gå til innhold

Ofte migrene/vondt i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest slitne meg..

Er stresset, sover kanskje lite/dårlig. Våkner når mannen står opp fem. Så våkner barna ikke så lenge etter. Travelt hjemme og på jobben (jobber helger/enkelte kvelder). Mye å tenke på/huske, travle dager. Orker ikke så mye vondt i hodet/migrene. Dager jeg er hjemme blir bortkastet pga at jeg er dårlig. Har en smeltetablett som hjelper mot migrenen om jeg tar den i tide. Paracet osv. tar ikke hodepinen. Alternative ting som kan hjelpe? Takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127184-ofte-migrenevondt-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk synet! Det koster ikke all verden, og er jo verdt forsøket!!

For meg hjalp det utrolig mye å få linser, all småvont, spenninger o.l. er forsvunnet. Jeg trodde ikke jeg så dårlig, men fant ut at jeg er nærsynt og har skjeve hornhinner (jeg er 27 år) Har hatt linser i drøye mnd nå....

Gjest ikke sign

Både homeopati og akupunktur kan hjelpe deg.

Oppsøk i så fall en homeopat MNHL eller akupunktør NFKA

Ringte en alt. behandler (husker ikke hva det var..) en gang, de sa man måtte utelukke svulst (ta røntgen av hjernen) først før evt. behandling.

Men takk for svar:)

Gjest ikke sign

Sjekk synet! Det koster ikke all verden, og er jo verdt forsøket!!

For meg hjalp det utrolig mye å få linser, all småvont, spenninger o.l. er forsvunnet. Jeg trodde ikke jeg så dårlig, men fant ut at jeg er nærsynt og har skjeve hornhinner (jeg er 27 år) Har hatt linser i drøye mnd nå....

Takk for svar:) Har fått linse på ett øye, bruker kun ett øye om gangen når jeg ser. Optiker mente forresten migrene/vondt i hodet ikke hadde med synet mitt å gjøre. Ser dårlig på ett øye, men det bruker jeg ikke.. kun om jeg leser. Har linse på det øyet jeg har -0,5 på.

Takk for svar:) Har fått linse på ett øye, bruker kun ett øye om gangen når jeg ser. Optiker mente forresten migrene/vondt i hodet ikke hadde med synet mitt å gjøre. Ser dårlig på ett øye, men det bruker jeg ikke.. kun om jeg leser. Har linse på det øyet jeg har -0,5 på.

Jeg bruker også ene øyet mitt dårlig.

Sliter mye med sterk hodepine på den siden ..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...