Gå til innhold

Hva betyr denne smileyen: %) ?? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du sikker? Han var edru når han sendte den...

Har ikke peiling hva han kan ha ment, Vet ikke om det fins noen offisiell tolkning av denne smileyen.

Du kan enten spørre han eller prøve å se hele meldinga i en helhet, så kanskje du skjønner..

%-) Jeg har stirret på skjermen i 15 timer

%-} Beruset

%-6 Hjernedød

http://search.kvasir.no/query?q=smileys&submit=S%F8k&what=no

Annonse

Har ikke peiling hva han kan ha ment, Vet ikke om det fins noen offisiell tolkning av denne smileyen.

Du kan enten spørre han eller prøve å se hele meldinga i en helhet, så kanskje du skjønner..

%-) Jeg har stirret på skjermen i 15 timer

%-} Beruset

%-6 Hjernedød

http://search.kvasir.no/query?q=smileys&submit=S%F8k&what=no

Han skrev :"jeg liker deg. %)"

hehe, ja, det er jo også en mulighet. Det kan ikke jeg si noe om.

Du kan jo velge å tolke det som noe positivt! ;) Det gjør alltid jeg, men så er jeg blondine også da ;)

Jeg er litt blond jeg også, men orker ikke tolke den så mye. Har lagt den litt vekk nå, lurte bare på hva smileyen betydde.

Neste gang får jeg kontakte soleil før jeg svarer på tekstmeldingen... :-)

Men denne da: :-() ?

Noen ville kanskje si at man var stor i kjeften, mens sdd og tigerbølla ville tolke den som at man var klar for en blowjob... *flirer*

Annonse

Jeg er litt blond jeg også, men orker ikke tolke den så mye. Har lagt den litt vekk nå, lurte bare på hva smileyen betydde.

Noen ville kanskje si at man var stor i kjeften, mens sdd og tigerbølla ville tolke den som at man var klar for en blowjob... *flirer*

Joda, man skal ikke gruble så mye over sms'er. Det er vel strengt tatt forbeholdt ungdommer ;)

Forøvrig så er det kanskje litt vel innbilsk - selv for en nesten-bondine - å tro vil ta en blowjob på en ;)

Enten overassket eller klar for å bli parret i munnen..

Joda, man skal ikke gruble så mye over sms'er. Det er vel strengt tatt forbeholdt ungdommer ;)

Forøvrig så er det kanskje litt vel innbilsk - selv for en nesten-bondine - å tro vil ta en blowjob på en ;)

Glemte et ord; blondine faktoren gjorde seg gjeldende...:

- å tro vil ta en blowjob på en ;)

Her skulle det stå: "å tro at en mann vil ta blowjob på en"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...