Gå til innhold

Hva gjør du når favorittbuksa er for trang? :((

Anbefalte innlegg

Gjest feit, lubben eller passe

Depper skikkelig jeg nå..min svarte cord fløyelsbukse som jeg elsker, sitter som et pølseskinn..finnes det et mirakel som kan tre i kraft innen jul?

Helst et som ikke inneholder forsakelser av de HELT store..

Men hjerne masse trening!

Hva gjør dere når yndlingsklærne ikke lenger passer? Kjøper nye?

Eller er jeg alene om slike marerittaktige oppdagelser?

Fortsetter under...

Åhh, jeg har masse klær som er for små og jeg vil ikke akseptere det, så jeg håper på et mirakel mens jeg vagger rundt i de buksene som enda passer ;)

Hvor mye skal til før buksene passer?

Er du glad i å trene og å være i aktivitet så er det en fin måte å øke fettforbrenningen på! Pass bare på at du ikke kompenserer med å stappe masse fett og søtt.

Gjest feit, lubben eller passe

Åhh, jeg har masse klær som er for små og jeg vil ikke akseptere det, så jeg håper på et mirakel mens jeg vagger rundt i de buksene som enda passer ;)

Hvor mye skal til før buksene passer?

Er du glad i å trene og å være i aktivitet så er det en fin måte å øke fettforbrenningen på! Pass bare på at du ikke kompenserer med å stappe masse fett og søtt.

Jeg får på meg buksa, men den er TRAANG!

Kanskje fordi jeg var veldig tynn da jeg kjøpte den for et par år siden og den da var litt stor..

Jeg blir rent deppa av mindre :/ Har lyst til å kaste alle klærne jeg ikke passer og kjøpe nye, men jeg har ikke råd.

Si ifra hvis du finner den mirakelkuren da! :)

Du er IKKE alene.. ÅÅ så deprimerende..har i skapet flere bukser som jeg ikke passer..."det kan jo være en vakker dag..."

I mellomtiden: Enten gå ned (hvis du klarer) eller kjøp ny!! (enklere, tidsbesparende) Da kan du jo kjøpe noen andre nye klær; som trøst..

laguna1365380434

Jeg håper en stund, kjøper deretter nytt og kaster så det gamle med tungt hjerte.

Men det tar litt tid å erkjenne, jeg har fortsatt to shortser som i ikke passet i år liggende(jeg synes de ga meg ryggflesk, de var pinetrange:(), i håp om at de kanskje passer neste sommer i stedet..:-/

Noen mirakelkur for å passe buksen igjen sånn plutselig, har jeg desverre ikke..:(

Annonse

Kanskje du kan sy den ut?

Selv har jeg skapet fullt av klær som ikke passer. Jeg kan like gjerne hive dem, for blir jeg slankere, er det på feil steder. Blir buksa passelig i livet, er den en halv meter for vid rundt låret f.eks.

Det er definitivt noe galt med klessakpet ditt. Finn et annet sted å henge/legge den. Klær skal ikke bli mindre når de henger på rett måte.

Selv har jeg haugvis av klær som har hengt meget feil. Jeg har byttet plass på de, og tror du det hjelper??? Jeg må ha nytt klesskap tror jeg...

Annonse

Gå eller sykle istedet for å kjøre, ved enhver anledning dette er mulig.

Gå i trappa istedet for å ta heisen/rullertrappa.

Kutt ut chips, sjokolade og kjeks, og erstatt det med druer, epler, nektariner, ferskener, mandariner, pære, kiwi og annet namnam.

Ikke spis mye nøtter i jula :)

Rockering mens du ser på nyhetene på TV? :)

Ikke kutt for mye ned på maten, det setter bare ned forbrenninga og så fyker du opp igjen i vekt når du ikke orker liten matmengde lenger. Hvis du begynner trener, så gjør det også med måte. Slike ting skal aldri overdrives og å bevege seg fra ett nivå til et annet bør alltid gå over tid - og må være i samsvar med din kropps behov (tenker da hovedsakelig på mat). Ikke skjær ned på alt fett i kostholdet, kroppen trenger det.

Hva gjør dere når yndlingsklærne ikke lenger passer?

Slanker meg

Kjøper nye?

Ja, det gjorde jeg også, så nå har jeg endel klær i store størrelser som skal til Fretex :-)

Eller er jeg alene om slike marerittaktige oppdagelser?

Åneida, du er nok ikke alene. Bare et tips; ha god tid når du skal redusere vekt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...