Gå til innhold

Har sluttet å røyke. Det er fælt :-(

Anbefalte innlegg

I går kveld bestemte jeg meg for at nå er det slutt med alt som heter røyk. Ble ferdig med A Carr sin bok for snart en uke siden, men har måttet manne meg opp til å slutte.

Her sitter jeg altså, med hjertebank og en slags underlig følelse, som om jeg skulle være sulten. Men samtidig er jeg lettet over å ha tatt det endelige standpunktet om å slutte.

Likevel er jeg redd for å ikke komme over røykesuget selv om jeg vet jeg gjør det ;o)

Fortsetter under...

Annonse

Hei, jeg er også en eksrøyker.

Det går stort sett greit. Drikker mye vann med sitron når suget blir for sterkt.

Jeg har ikke merket at jeg er blitt tykkere, penere eller sprekere, men jeg har bevist for meg selv at jeg er viljesterk!

Lykke til!

Hei, jeg er også en eksrøyker.

Det går stort sett greit. Drikker mye vann med sitron når suget blir for sterkt.

Jeg har ikke merket at jeg er blitt tykkere, penere eller sprekere, men jeg har bevist for meg selv at jeg er viljesterk!

Lykke til!

Gratulerer! Ja, det er nesten ingenting som er så bra som å være viljesterk.

Regner med at jeg orker å trimme litt mer enn jeg gjorde før ;-)

Bruker noen sukkerfrie pastiller av og til. Og kaffe som en slags trøst ;-) Ikke helt etter Carrs oppskrift. Men jeg vet 99,99% at dette klarer jeg.

Annonse

Kjøpte boka igår, så nå skal vi igang både jeg og gubben :o).

Er spent !!

Jeg har redusert på røyken både på jobb og hjemme, tenker mer over hver røyk.

Legger om vanene litt vedr. når og hvor jeg tar en røyk .......

Vil bare ønske dere lykke til. Dere klarer å slutte hvis dere vil og det er jo tydelig ;-)

• 8 måneder senere...
Gjest Viljestyrka

Den boka var ikke noe for meg. Jeg oppfattet alt som sludder og forsøk på hjernevask.

Det er jo meningen at det skal være hjernevask. Poenget er jo at du skal slutte å røyke, hvordan du slutter er jo uvesentlig.

Har sluttet og røyke selv, av egen fri vilje, men brukte boken som supplement. Opplever ikke at det er vanskelig å fortsette, har ikke røyksug.. Det er deilig å være røykfri..

Lykke til dere andre, dere vet det har med viljestyrke å gjøre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...