Gå til innhold

NHD:affektive svingninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg har fått lamictal for de samme symptomene. Men jeg har perioder hvor jeg er hyper også da, men ikke så mye mer enn det normale. Men jeg føler meg alkoholpåvirket i de periodene. Istedet for "dagen der på symptomer" får jeg depresjoner i ettertid istedet.

Mvh

Gjest august283

Jeg har fått lamictal for de samme symptomene. Men jeg har perioder hvor jeg er hyper også da, men ikke så mye mer enn det normale. Men jeg føler meg alkoholpåvirket i de periodene. Istedet for "dagen der på symptomer" får jeg depresjoner i ettertid istedet.

Mvh

Kizza, hva slags erfaring har du med bruken av lamictal? Har det virket på deg? Hvordan er bivirkningene? Jeg svinger gjerne slik at jeg er deprimert en tre dagers tid i løpet av én uke, før jeg igjen går tilbake til det normale. Det er veldig slitsomt fordi du ikke helt greier å nyte de gode periodene.

Kizza1365380506

Kizza, hva slags erfaring har du med bruken av lamictal? Har det virket på deg? Hvordan er bivirkningene? Jeg svinger gjerne slik at jeg er deprimert en tre dagers tid i løpet av én uke, før jeg igjen går tilbake til det normale. Det er veldig slitsomt fordi du ikke helt greier å nyte de gode periodene.

Jeg likte egentlig de hypre periodene mine men de var veldig anstrengende fordi jeg fant på så mye galskap. Kan nevne pengeforbruk men det er ikke det verste jeg fant på. Så kommer depresjonene da sammen med regninger og lite penger. Har hatt disse periodene nå og men føler meg mye roligere. Får ikke den berusende følelsen som jeg fikk før. Nå før jul har jeg handlet mye på nettet. Men det er også litt fordi jeg er sykemeldt og dermed har bedre tid til å surfe.

Synes medisinen begynner å virke ja. Som sagt tar de vekk toppen av de hypre periodene. Jeg har bare gått på 200mg i en måned så det er kanskje for tidlig å si hva full effekt vil bli. For depresjonene tar jeg cipramil i tillegg men psykiateren min vil at jeg skal prøve meg uten de og bare med lamictal fra våren av, ca mars/april. Det skal bli kjempespennende det er da jeg har de verste depresjonene.

Håper det gav deg litt svar.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...