laguna1365380434 Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Tror du det?! Jeg har en fornemmelse av at folk flest er eldre enn meg her, jeg.. Jeg er også 30. 0 Siter
millymollymandy Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 53. "................" Da er jeg bare litt yngre enn deg! 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 53. "................" tror jeg ikke på :-) 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Æsj... Du skjønner at du begynner å bli gammal, når; *Ungene blånekter på at det er noe som heter tjueti. *Du får alltid rynkekrem som gratisvare når du handler på parfymeriet. *Du må knipe sammen øynene for å rette opp fokus når du flytter blikket fra avisen til tv`n. *Du mister så mye hår hver dag at du må rense hårbørsten mellom hver gang du grer igjennom håret. *Musikken på utestedene er blitt ulidelig høy. *Det er masete å gå på kjøpesentere. *Andre, ukjente mennesker omtaler deg som "Damen" *Du begynner faktisk å LIKE kaffe *Tennene blir gulere *Den interessante "Blyant-testen" er utdanket; du kan holde et helt pennal under puppen *Vennene dine gir deg sko med brodder, spaserstokk og lytterør i fødselsdagspresang Uff, det er fælt å bli 30... 0 Siter
Gjest ikke signert hunkjønn Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Æsj... Du skjønner at du begynner å bli gammal, når; *Ungene blånekter på at det er noe som heter tjueti. *Du får alltid rynkekrem som gratisvare når du handler på parfymeriet. *Du må knipe sammen øynene for å rette opp fokus når du flytter blikket fra avisen til tv`n. *Du mister så mye hår hver dag at du må rense hårbørsten mellom hver gang du grer igjennom håret. *Musikken på utestedene er blitt ulidelig høy. *Det er masete å gå på kjøpesentere. *Andre, ukjente mennesker omtaler deg som "Damen" *Du begynner faktisk å LIKE kaffe *Tennene blir gulere *Den interessante "Blyant-testen" er utdanket; du kan holde et helt pennal under puppen *Vennene dine gir deg sko med brodder, spaserstokk og lytterør i fødselsdagspresang Uff, det er fælt å bli 30... Huff, jeg er visst eldre enn jeg er! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 28 år, men holder meg godt. *flirer* 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Jeg er 38 og har vært doler siden jeg var 32. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 tror jeg ikke på :-) Nå skal man jo som kjent ikke tro alt man hører (eller leser, i dette tilfellet) :-) "...................." 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Vi er unge alle sammen, bare forskjellige i alder. Jeg er 45 år, og det er flere i 40-årene her. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 27 Huh? Jeg ville tippet over 40! Du holder deg ...eh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.