Gå til innhold

Mulig kjønnssykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i underlivet, penis og testikler i nesten en uke. Det finnes ingen sår eller synlige merker der. Det svir ikke når jeg tisser. Jeg har tatt en klamydia test, men svar foreligger først på onsdag. Kan det være klamydia? Kan det være en annen kjønnssykdom? Eller noe annet?

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi
Skrevet

Det var ikke så mye opplysninger du gir meg som kunne underbygge noe diagnostisk gjetting. Infeksjoner medefølger ofte noe mer enn bare smerte. Gjerne svie, kanskje synlige forandringer, som f. eks. rød og hoven ved uretrautløpet. Jeg kan ikke si at det ikke er infeksjon, men det kan også være mye annet. Jeg vil anbefale at om ikke smertene gir seg oppsøk lege og få det undersøkt. Det er ganske umulig ( og det ville også vært uansvarlig) å stille noen diagnose på grunnlag av en setning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...