Gjest kalender Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Noen som vet om slike kalendre på nett? 0 Siter
Gjest barn og søvn Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Du kan lage din egen. Ta deg en tur i svømmehallen med en mobiltelefon med innebygd kamera, og ta bilder av jenter i røde badedrakter. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Du kan lage din egen. Ta deg en tur i svømmehallen med en mobiltelefon med innebygd kamera, og ta bilder av jenter i røde badedrakter. Vet ikke om noen dommer på å distribuere bilder, tatt av personer uten samtykke, men det der er ikke noe å anbefale. Å gå i svømmehallen, skal ikke innebære risiko for å havne i en badedraktkalender!!! 0 Siter
Gjest barn og søvn Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Vet ikke om noen dommer på å distribuere bilder, tatt av personer uten samtykke, men det der er ikke noe å anbefale. Å gå i svømmehallen, skal ikke innebære risiko for å havne i en badedraktkalender!!! Var nok en spøk, serrü. Jeg er fullstendig enig med deg. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Var nok en spøk, serrü. Jeg er fullstendig enig med deg. Godt å lese :-) Ikke f... om noen skal ta bilde av meg, uten at jeg vet det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.