Gå til innhold

savn...

trist221365380605

Anbefalte innlegg

trist221365380605

hva er meningen...

orker snart ikke mere jeg.

Hater denne julen... julegaver, julepynt, sanger som " deilig er jorden".. Hva er egentlig så deilig med denne jorden...?

savner livet slik det var før... Vet man bør legge ting bak seg, og leve videre. - men det er ikke så enkelt, når de man har satt høyest pris på, er døde, og resten av familien er det problemer, diskusjoner osv.

savner så inderlig et trygt hjem og komme hjem til på kvelden.. folk og slappe av sammen med, se på tv, spise god mat..

i stedet sitter jeg her på hybelen, alene kveld etter kveld.

orker ikke dette.. misunner familier som har et normalt liv.

for meg er det helt uaktuelt og flytte hjem i gjen, eller være noe særlig hjemme.. ( av konkrete grunner jeg ikke orker fortelle her)

er sliten nå. skyver veninnene mine unna. vil være for meg selv.. sliter med mat.

savner så utrolig noen voksne rundt meg. noen og stole på.

familien min er det uaktuelt og ta opp dette med. dvs dem jeg kunne pratet med, er døde. De nærmeste som er igjen, har jeg et trøblete forhold til.

orker ikke noe terapi greier, føler absolutt ikke det er det jeg trenger. Savner bare så veldig noen voksne rundt meg i hverdagen. Har fra jeg var lita jente på barneskolen, i mange situasjoner måttet greid meg selv... da foreldrene mine hadde nok med sine problemer og sykdom.

Er sliten av det.

aner ikke hva jeg skal gjøre.

åhh som jeg hater dette livet nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127350-savn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...