Gjest amatørja Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Hjelp meg. jeg skulle absolutt hatt en teller på siden min. Har mamut free nettbutikk og alt lages i WYSIWYG, og jeg får ikke lagt inn html koden. Når jeg legger inn koden kommer koden frem- ikke telleren...Arrgg..det må da finnes en vei utenom? Jeg kan åpne en mappe der det står "legge til en html" fil. Men den åpner hele filer/dokument.Og sletter ALT annet på siden, fordi den legger seg "over" skjønner!? Kanskje det finnes en annen måte? Hjelp meg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Se om du finner koden til sida di, det bør være en knapp for det i programmet. Eventuelt åpne fila i notebook/notisblokk. Koden til telleren må inn i koden for hele sida. 0 Siter
Gjest amatørja Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Se om du finner koden til sida di, det bør være en knapp for det i programmet. Eventuelt åpne fila i notebook/notisblokk. Koden til telleren må inn i koden for hele sida. Skjønner hva du mener (tror jeg) Da får jeg forsøke det..*S* 0 Siter
Gjest amatør ja Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Se om du finner koden til sida di, det bør være en knapp for det i programmet. Eventuelt åpne fila i notebook/notisblokk. Koden til telleren må inn i koden for hele sida. Hmm..det går ikke. Ikke kan jeg skifte til html og ikke kan jeg åpne i notisblokk... jeg spurte support, men fikk beskjed om at det gikk an, men de ga ikke support på gratisversjon.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Hmm..det går ikke. Ikke kan jeg skifte til html og ikke kan jeg åpne i notisblokk... jeg spurte support, men fikk beskjed om at det gikk an, men de ga ikke support på gratisversjon.. Da får du håpe på svar fra noen som kan programmet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.