Gå til innhold

Å se igjen den eksen du var mest glad i..

Anbefalte innlegg

Tull og tøys! "eksdame" tror hun er et funn. Hun er nebbete og vanskelig å komme over ens med (tror jeg) Hun skriver jo at hun har mange forhold bak seg. fyogfy:-)

Nei vett De hva! Komme her og påstå at jeg er nebbete og vanskelig å komme overens med? Hvor har du det fra? :-(

Så jeg tror at jeg er et funn? Var ikke det en understatement? Jeg VET at jeg er et funn ;-)

Just kidding, men det skjønte du kanskje ikke...?

Du får ha din merkelige oppfatning av meg...Så får jeg ha min egen om deg...

Fortsetter under...

Nei vett De hva! Komme her og påstå at jeg er nebbete og vanskelig å komme overens med? Hvor har du det fra? :-(

Så jeg tror at jeg er et funn? Var ikke det en understatement? Jeg VET at jeg er et funn ;-)

Just kidding, men det skjønte du kanskje ikke...?

Du får ha din merkelige oppfatning av meg...Så får jeg ha min egen om deg...

Uffda, det var nok ironisk ment fra min side, jeg ville bare fyre opp litt:-) unnskyld da!

Fryktlig vondt. Ikke fordi jeg ikke har det bra nå, men fordi han var min store kjærlighet. I maaange år. Vi ble kjærester til slutt, da det kom fram at han hadde vært forelsket i meg like lenge. Men forholdet fungerte ikke pga avstand. Sukk. Men det er 7 år siden nå, og jeg ser han kanskje en gang i året. Heldigvis. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...