susi33 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei ja du har virkelig klart å provosere meg til gangs, du tar det som en selfølge at alle tør å si i fra, jeg er ikke en av de personene, men det er noe jeg jobber med. men jeg syns til å være psykiater så har du ikke mye innsikt i selvskading, jeg gjør det ikke for moro skyld. og når det gjelder det når jeg er på legevakta, så har jeg så mye angst. at jeg ikke tør å be om noe, men jeg trodde det var en selvfølge at en fikk bedøvelse når en skal sy mange sting,og det jeg og reagerte på var at legen ikke ville ha hjelp av sykepleieren, de har alltid hjelpt til når jeg har vært der før, så det var bare meg og legen der,og det at han ikke ville ha hjelp av sykepleieren sier meg at han ikke ville at andre skulle vite at han sydde uten bedøvelse, men kanskje jeg bare er paranoid. og jeg er veldig klar over at det er jeg som har ansvaret for det jeg gjør og det er derfor jeg etterhvert skal innlegges på en avdeling som har veldig gått greie på det med selvskading. for jeg er fult klar over at jeg ikke kan fortsette sånn som nå. Men NHD du får alt til å høres så enkelt ut, hadde det vært så enkelt som du vil ha det til så hadde jeg ikke sittet her, da hadde jeg vært ute å levd livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127409-nhd-svar-til-deg-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg er ikke NHD, men må bare si at jeg synes det er bra at du kan si i fra om dette her inne i alle fall! Du har tenkt mye over hendelsen, og reagerer! Jeg mener at du er på rett vei. Kanskje du kan bruke dette videre på veien mot å bli bedre på å si i fra?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127409-nhd-svar-til-deg-igjen/#findComment-775051 Del på andre sider Flere delingsvalg…