Gå til innhold

Lim laget av mel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fant en oppskrift på lim av bl.a. mel som jeg skal bruke til å lage pappmasje. Problemet er at jeg skal lage limet i dag, og boka har jeg ikke her. Noen som kan hjelpe meg? Oppskriften fant jeg i en av "barnas hobbyverksted" -bøker (om papir o.l). På forhånd takk!

Skrevet

Er det ikke bare lim og vann da? Nå er det lenge siden jeg har gjort det, altså. Men kan ikke huske jeg brukte noe mer... Er jo heller ikke sikkert jeg gjorde det rett, men det funket for meg.

Skrevet

Er det ikke bare lim og vann da? Nå er det lenge siden jeg har gjort det, altså. Men kan ikke huske jeg brukte noe mer... Er jo heller ikke sikkert jeg gjorde det rett, men det funket for meg.

Mel og vann mener du vel? ;-)

Skrevet

Mel og vann mener du vel? ;-)

Har funnet det ut. 1 del mel til tre deler mel kokes opp og avkjøles. Fungerte godt til pappmasjê. Takk for svar.

Skrevet

Har funnet det ut. 1 del mel til tre deler mel kokes opp og avkjøles. Fungerte godt til pappmasjê. Takk for svar.

Jeg mente 1 del mel til 3 deler vann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...