Gå til innhold

På TV nå: finnes det homofile muslimer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

17

• Dorthe

11

• Sør

8

• Gemini

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest de finnes nok

Selv om jeg kjenner kun 1 som er muslim og homofil, så tør jeg påstå at ja, de finnes. Han lever ikke som åpent homofil overfor familie og slekt, men overfor sine vestlige venner har han turt å "komme ut av skapet". Han er ugift og er sammen med en homofil jeg kjenner.

Ulv I Faarikaal

Selvfølgelig er det homofile muslimer men de tør ikke si det. 1 av 10 som ellers i verden :o)

En av ti tror jeg på. Som vi fikk vite på TV i dag, så har vi alle ulike dragninger mot de to kjønn, og dragningen påvirkes av så mye. En gammel bekjent påsto at hvis man treffer en person av samme kjønn som har en sterkere personlighet enn en selv, og man er i den rette psykiske tilstand, vil man kunne vippes over til homofili. Jeg vet ikke.

En av ti tror jeg på. Som vi fikk vite på TV i dag, så har vi alle ulike dragninger mot de to kjønn, og dragningen påvirkes av så mye. En gammel bekjent påsto at hvis man treffer en person av samme kjønn som har en sterkere personlighet enn en selv, og man er i den rette psykiske tilstand, vil man kunne vippes over til homofili. Jeg vet ikke.

Nei, jeg tror det skulle mye til før jeg vippes over til homofili. Men jeg er sikker på at det finnes i alle folkeslag.

Er du tilbake nå, og ligner på deg selv.

Selvfølgelig er det homofile muslimer men de tør ikke si det. 1 av 10 som ellers i verden :o)

4% av menn og 2% av kvinner er det tallet jeg har lest mange ganger rundt omkring.

Skal gjelde alle raser og folkeslag og indikerer at homofili er genetisk betinget.

Annonse

4% av menn og 2% av kvinner er det tallet jeg har lest mange ganger rundt omkring.

Skal gjelde alle raser og folkeslag og indikerer at homofili er genetisk betinget.

Nei, det er mange flere. Jeg har lest at 1 av 10 er 100% homofile og 1 av 10 er 100%hetrofile. Mellom finnes alle andre svevende et eller annet sted.

Og at det finnes i alle raser og folkeslag uansett hvor i verden man er fra

Nei, det er mange flere. Jeg har lest at 1 av 10 er 100% homofile og 1 av 10 er 100%hetrofile. Mellom finnes alle andre svevende et eller annet sted.

Merkelige tall. Høres ut som propaganda for en eller annen homobevegelse for å allminneligjøre seg selv.

Så mange delevis skaphomoer/bifile/pedo/zoofile/nekrofile tror jeg ikke på noen måte at det finnes blandt oss.

Merkelige tall. Høres ut som propaganda for en eller annen homobevegelse for å allminneligjøre seg selv.

Så mange delevis skaphomoer/bifile/pedo/zoofile/nekrofile tror jeg ikke på noen måte at det finnes blandt oss.

Jeg er ikke homofil altså :o)

men tror faktisk tallene stemmer.

Bare se hvor mange venninner av den yngste generasjonen som driver med jentekos. De har ikke lært at det er skam og er åpne for sin egen seksualitet.

Jeg er ikke homofil altså :o)

men tror faktisk tallene stemmer.

Bare se hvor mange venninner av den yngste generasjonen som driver med jentekos. De har ikke lært at det er skam og er åpne for sin egen seksualitet.

Å runke i gruppe er relativt vanlig for gutter under et visst stadium av modningsprosessen. Likeså jentekos og klespoker med noen av samme kjønn.

Slike handlinger i ung alder er utslag av en trang til selvutforskelse (sammen med andre) mer enn utslag av seksuell legning.

Det er netopp denne nyskjerrigheten homofile-pedofile utnytter hos unge gutter og får dem med på handlinger de vemmes over senere når de har blitt seg selv seksuellt bevisst.

En muslim som blir tatt i ræva er definert som homofil, men dersom han bare dytter på andre, så er han det ikke. Mye mulig disse ledende muslimene du refererer til, kun kjenner til den sistnevte typen. Også mye mulig at homsemuslimene kun vedkjenner seg den sistnevnte praksisen. Så er de safe, sånn muslimsk sett.

Annonse

Å runke i gruppe er relativt vanlig for gutter under et visst stadium av modningsprosessen. Likeså jentekos og klespoker med noen av samme kjønn.

Slike handlinger i ung alder er utslag av en trang til selvutforskelse (sammen med andre) mer enn utslag av seksuell legning.

Det er netopp denne nyskjerrigheten homofile-pedofile utnytter hos unge gutter og får dem med på handlinger de vemmes over senere når de har blitt seg selv seksuellt bevisst.

Det siste kan du nok ha rett i, men det samme kan man jo si om alle unge, som har sex med noen eldre, og anger i voksen alder?

Ulv I Faarikaal

Jeg leser også at ca 10% selv mener de tiltrekkes av samme kjønn.

Ganske mange homser mener at kanskje en tredel av gutter "bare" trenger aksept fra alle oss andre, litt alkohol, og en attraktiv homsegutt som har en sterk personlighet for å "vippe over". Skamfølelsen og frykten for avvisning og sosiale konsekvenser holder de fleste tilbake.

Ca en av 5 jenter og en av 10 gutter har helt klare homofile erfaringer.

Muslimske homofile må ha det vondt.

Ulv I Faarikaal

Næmen, se her da. Hyggelig å se deg innom igjen. Nå har jeg forresten vært sinnsykt sløv, burde jeg sjekke mailen min eller?

Jeg er syk.

I nøden spiser fanden fluer. Men jeg måtte legge ut noe selv, for makan til kjerring-emner har jeg ikke sett. Her skrives bare traurige saker.

Jeg leser også at ca 10% selv mener de tiltrekkes av samme kjønn.

Ganske mange homser mener at kanskje en tredel av gutter "bare" trenger aksept fra alle oss andre, litt alkohol, og en attraktiv homsegutt som har en sterk personlighet for å "vippe over". Skamfølelsen og frykten for avvisning og sosiale konsekvenser holder de fleste tilbake.

Ca en av 5 jenter og en av 10 gutter har helt klare homofile erfaringer.

Muslimske homofile må ha det vondt.

Jeg tror alle skaphomser har det helt forferdelig.

Den norske kirke godtar heller ikke homofile og jeg lurer hvor mange som har tatt livet av seg av den grunn. Som de sier, det er greit å være homofil bare det ikke blir praktisert.

Det er godt at samfunnet har begynt å godta det med bl.a homofile politikere. Det var nok ikke greit for Wenche Lowzow(?)å bli sparket fra Høyre den gangen hun sto fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...