Gå til innhold

"bobler" på penis-skinnet

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har de siste 18 mnd. hatt samboer og fast partner. Jeg har ikke hatt samleie med noen andre og er 99% sikker på at hun ikke har hatt det heller.

Jeg vet at hun har hatt noen kviser (3-4) utenfor og rundt kjønnsorgan tidligere, men ingenting nå og etter at vi begynte å ha samleie uten kondom. Vi har begge vært og testet oss for diverse kjønnssykodommer tidligere, men ingenting funnet.

Men etter at vi har hatt samleie får jeg ofte en liten reaksjon på penishodet, litt irritasjon og avskaling av hud. For en tid tilbake fikk jeg også 2-3 små kvite "bobler" på innsiden av skinnet og den ene, nederste, litt på skinnet og litt inne på penishodet. Jeg var til lege og viste fram dette, "boblene" og avskaling av huden på penishodet. (Jeg har litt vanskelig for å forklare hvordan disse boblene ser ut, men de er små kvite og likner mest på kvite saltbitene som er på saltstengre).

Legen sa det bare var en ganske vanlig reaksjon enkelte får etter at vi hadde samleie og ikke noe å engste seg for. Jeg fikk noe rensevann som jeg skulle bruke på penis en stund og boblene ville forsvinne etter en tid. Men det har de ikke gjort.

Etter at jeg begynte å bruke rensevann ofte så har irritasjonen på penishodet bedret seg, men boblene er der fremdeles. Det er nå snart et halvt år siden jeg var hos lege og de er der enno.

Men utover det har jeg ikke hatt noen andre plager enn at det av og til gjør litt ondt under samleie, og spesielt viss jeg bruker kondom så gjør det ondt, og dette forstyrrer selvsagt sex-livet. Men jeg har ikke hatt kløe, svie eller vanlating eller andre symptomer.

Har de noen som helst peiling på hva dette kan være for noe. Er det noe å engste seg for? Bør jeg ta noen prøver/tester? Bør jeg oppsøke lege igjen? Eller vil dette bare forsvinne av seg selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127696-bobler-p%C3%A5-penis-skinnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...