Gå til innhold

Bredbånd/er dette billig?

Anbefalte innlegg

Har bare opplevd én gang at forbindelsen var borte, det varte 30 minutter. Skjønner jo at det er irriterende, men det blir litt feil å slå ned på et helt selskap fordi man selv har hatt problemer. Det er jo ikke likt for alle. Har ikke noe å utsette på Telenor heller, en gang måtte jeg klage fordi såkalte gratis meldinger fra nettet hadde blitt fakturert likevel, jeg måtte riktignok klage på nytt fordi de ikke ville godta det første gang, men da fikk jeg alle pengene tilbake i tillegg til 500 kroner som unnskyldning og fordi jeg var en god kunde. Så jeg er fornøyd jeg.

Jeg klager ikke på at forbindelsen er borte, men at det er umulig å komme gjennom på telefon. Har prøvd tidlig på dagen, i lunsjen, på ettermiddagen og om kvelden. Like umulig hele tiden.

Og det mener jeg at jeg har full rett til å klage på.

Det er lett å være fornøyd så lenge en ikke opplever noen problemer (og da heller ikke trenger å ta kontakt med dem).

Fortsetter under...

Gjest cappuccina

Jeg klager ikke på at forbindelsen er borte, men at det er umulig å komme gjennom på telefon. Har prøvd tidlig på dagen, i lunsjen, på ettermiddagen og om kvelden. Like umulig hele tiden.

Det er lett å være fornøyd så lenge en ikke opplever noen problemer (og da heller ikke trenger å ta kontakt med dem).

Jeg bestilte bredbånd fra NGT i august i år, men jeg har fremdeles ikke fått det. Tre ganger har jeg kontaktet selskapet via kundesidene deres for å spørre om hvorfor det stadig utsettes og utsettes (leveringen har vært utsatt minst 8 ganger), og først tredje gangen jeg skrev inn gadd de svare etter tre uker. Det var da jeg truet med å si opp hele bestillingen. Nå har jeg ihvertfall fått klarsignal om at jeg får linje, men vet ikke noe om når. Det blir vel 2004 før den er på plass, tenker jeg. Synes ikke det lover så veldig godt for kundeforholdet. Men bare jeg kommer meg vekk fra Telenor, så skal jeg ikke klage.

Nå siktet jeg ikke bare til deg da, men til de andre som også har klaget her. Folk er flinke til å rope høyt når de har problemer, men ikke like flinke hvis alt går bra. Man kan ikke regne med at 100% av kundene er fornøyde til enhver tid.

Jeg bestilte bredbånd fra NGT i august i år, men jeg har fremdeles ikke fått det. Tre ganger har jeg kontaktet selskapet via kundesidene deres for å spørre om hvorfor det stadig utsettes og utsettes (leveringen har vært utsatt minst 8 ganger), og først tredje gangen jeg skrev inn gadd de svare etter tre uker. Det var da jeg truet med å si opp hele bestillingen. Nå har jeg ihvertfall fått klarsignal om at jeg får linje, men vet ikke noe om når. Det blir vel 2004 før den er på plass, tenker jeg. Synes ikke det lover så veldig godt for kundeforholdet. Men bare jeg kommer meg vekk fra Telenor, så skal jeg ikke klage.

Jeg er også kunde hos NextGenTel. De startet vårt forhold dårlig, bestillingen tok TID. Men - fra og med den dagen det endelig fungerte: Perfekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...