Gjest syteren Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 I 99 var jeg utsatt for en kraftig frontkollisjon.Det siste året har jeg vært plaget med kronisk hodepine i panna.Samt at jeg har stiv musklatur i nakke/skuldre. Kan der ha sammenheng med ulykken?Noen som har opplevd det samme? 0 Siter
mauren Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Du bør bli skikkelig utredet. En i familien min har vært påkjørt flere ganger bakfra og mye problemer spesielt med nakke, men også med hodet. Han har veldig god hjelp av kiropraktor. Hvis du er plaget med stive muskler i nakken kan det gi hodepine. Da kan kanskje en muskelterapeut eller en fysioterapeut hjelpe deg. Jeg har selv veldig stive muskler i nakke, rygg u name it. Og kiropraktor + muskelterapeut har gjort underverker!!!!!!! Lykke til og god bedring. Men for all del.....få det utredet, få tatt rtg.bilder for å se om du har skadet noe. Kanskje kan du også kreve noe fra forsikringsselskapet, men det vet jeg ikke helt. Lykke til uansett, og god bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.