Gå til innhold

Hva skal jeg si? Hva snakker dere om?

Anbefalte innlegg

Gjest ShyGuy25

Jeg er som person veldig sjenert, noe jeg alltid har vært. Likevel trives jeg godt ute blant folk. Problemet mitt er bare at jeg føler at jeg ikke har noe å snakke om? Spesielt hvis jeg kommer på tomannshånd med noen. Da føler jeg at jeg aldri har noe å komme med. Det verste er at jeg alltid kommer på masse å si på forhånd eller rett etterpå, men der og da fryser jeg helt og det føles som hjernen bare slutter å fungere. Kanskje derfor jeg trives best i en gruppe, fordi jeg da føler at noen andre kan ta seg av pratinga "for meg". Hva kan jeg gjøre når jeg kommer i en sånn situasjon hvor jeg ikke vet hva vi kan snakke om? Hva snakker forresten dere om?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128049-hva-skal-jeg-si-hva-snakker-dere-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste ser på tv. Følger du med på noen serier? Ser du filmer? Leser bøker?

Aktuelle hendelser kanskje. Kom i prat med en fyr som tok opp temaet måneformørkelsen, det skiftet videre til andre naturfenomen som nordlys, stjerner, liv på andre planeter. Ja, samtalen ble hyggelig, ikke så givende kanskje, men hyggelig.

Vel, bare noe strøtanker på høstkvelden.

Noen liker å snakke om bøker de selv har lest og filmer de har sett. Ikke alltid så givende, men hyggelig for den som forteller. Jeg liker å snakke om praktiske ting, hvordan løse evt problemer, felles interesser, og tema hvor jeg kan lære noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...