Gå til innhold

Hvor mye akkevitt til maten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får særbehandling og slipper unna. Svigermor skulle finne fram røkt laks til meg :-)

Hvordan gikk du frem for å melde din "frykt og avsky" for sauen da? Det ble jo mye pepper på ditt innlegg tenker jeg på....

Synd jeg ikke er invitert. Jeg kunne spist din porsjon!

Hvordan gikk du frem for å melde din "frykt og avsky" for sauen da? Det ble jo mye pepper på ditt innlegg tenker jeg på....

Synd jeg ikke er invitert. Jeg kunne spist din porsjon!

Endatil så mye pepper jeg fikk på innlegget mitt så såg jeg ikke min arme råd for å spise pinnekjøttet. Jeg sa litt forsiktig til svidermor i dag at 'siden jeg er så sær i matveien så tar jeg med en ferdiglaget salat på fredag' og da foreslo sigermor at hun kunne finne fram laksen. Jeg fortalte at vi ikke spiser sau på vår side i familien og spøkte med at jeg er nok arvelig belastet.

Endatil så mye pepper jeg fikk på innlegget mitt så såg jeg ikke min arme råd for å spise pinnekjøttet. Jeg sa litt forsiktig til svidermor i dag at 'siden jeg er så sær i matveien så tar jeg med en ferdiglaget salat på fredag' og da foreslo sigermor at hun kunne finne fram laksen. Jeg fortalte at vi ikke spiser sau på vår side i familien og spøkte med at jeg er nok arvelig belastet.

Fin svigermor. Og fint for deg at du fikk lettet ditt hjerte og slipper å spise mat du ikke liker.

Jeg på min side er livredd geitost, men heldigvis er det ingen hovedrett, men noen putter det inni alle vaflene sine før de legger dem i brettet tilstand på fatet. Dårlig gjort.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...