Gå til innhold

Ubehagelig

Anbefalte innlegg

Sturla1365380609

Hei

Det hele startet for et par uker siden. Jeg kjente det første gang da jeg satt med i en dyp sofa med føttene samlet og en laptop på fanget. Satt en god stund, men da jeg skulle reise meg kjente jeg smerter under tekstiklene på en måte. Uten å kjenne noe mer til det, så gikk det et par dager og jeg begynte å kjenne smerter i spesielt høyre tekstikkel. På undersiden tror jeg.. vanskelig å si. Kjenner ikke noe uvanlig når jeg undersøker selv. Etter en uke så trodde jeg at det var over, men mye sitting på vonde stoler på skolen og trening så er fortsatt ubehaget der, men det er ikke vondt. I starten så så det ut som om den ene tekstikkelen lå litt skeivt.Nå kjenner jeg det litt igjen, men bare når jeg sitter. Er det noen som har hatt liknende problemer eller en ide om hva det kan være så hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128119-ubehagelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at den ene testisen din har vridd seg litt. Tar en stund, så går det over. Gubben hadde det sånn en god stund for noen år tilbake. De "svømmer" jo rundt og er i konstant bevegelse. Kan hende den har vridd seg litt i forhold til sædleder. Hvis ikke det går over på en stund, så ta en tur til legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128119-ubehagelig/#findComment-781447
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...