Gå til innhold

Felleslunsj på jobben er ekkelt!

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på en helseinstitusjon der man skulle tro folk hadde en viss peiling på bygiene. Men neeeida..

Ser aldri noen andre som vasker hendene før maten, og når de står der og plukker så grafser de til seg med fingrene, enda gafler er lagt fram. Så slikker de seg nøye på fingrene før de plukker videre fra neste fat.

Bak dem kommer jeg og skal spise det de har etterlatt sitt fingermøkk og spytt på?? Nei fy faen, jeg skal ha med egen mat heretter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128128-felleslunsj-p%C3%A5-jobben-er-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest isj og æsj

For ikke å snakke om oppdekningen på hotellene. Det siste nå er at alle gjestene "får" lov til å skjære brødet selv.

Synes det er ganske ille med tanke på den undersøkelsen om at det kun er et fåtall som vasker hendene etter et dobesøk. Det hjelper ikke med kjøkkenhåndkle over brødet, nestemann som tar på dette får jo med seg dritten fra forigemann uansett.

Isj!!!

For ikke å snakke om oppdekningen på hotellene. Det siste nå er at alle gjestene "får" lov til å skjære brødet selv.

Synes det er ganske ille med tanke på den undersøkelsen om at det kun er et fåtall som vasker hendene etter et dobesøk. Det hjelper ikke med kjøkkenhåndkle over brødet, nestemann som tar på dette får jo med seg dritten fra forigemann uansett.

Isj!!!

Nåde den som tar med seg min dritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...