Gå til innhold

FU:Hva gjør du i kveld?

Gjest forumsundersøkelse en fredag

Anbefalte innlegg

Gjest forumsundersøkelse en fredag
Skrevet

Hva gjør du i kveld?

Hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjemme. Syk. Under dynen. Ikke gøy. Går glipp av gjengen som skal ut på kino og cafè. Dritt altså :-/ Menn det finnes jo Hotell Cesar, så da så.

:-)

Gjest Lutfisken
Skrevet

Er hjemme. Syk. Under dynen. Ikke gøy. Går glipp av gjengen som skal ut på kino og cafè. Dritt altså :-/ Menn det finnes jo Hotell Cesar, så da så.

:-)

Når man velger Hotel Cæsar som favoritt en fredagskveld, når det er Beat For Beat, Nytt på Nytt og Skavlan, da lurer jeg faktisk på hvilket intelligensnivå folk har...

Gjest Tutleguri
Skrevet

Får huset fullt i unger som skal være hele helga, så må nok bli hjemme.

Kanskje lure meg til et glass rødvin når ungene har lagt seg..?

Gjest hah - der fikk du den
Skrevet

Når man velger Hotel Cæsar som favoritt en fredagskveld, når det er Beat For Beat, Nytt på Nytt og Skavlan, da lurer jeg faktisk på hvilket intelligensnivå folk har...

Blir mer bekymret over intelligensnivået til folk som bruker hele fredagskvelden sin på å se tv, som du tydeligvis gjør...

Skrevet

Blir mer bekymret over intelligensnivået til folk som bruker hele fredagskvelden sin på å se tv, som du tydeligvis gjør...

Gjør lekser for å slippe dem søndag og for at jeg kan ta helg!

Skrevet

I kveld skal jeg og sambo på middag til noen gode venner! Og barna våre skal være hos mormor og morfar hele helgen. Hvilken luxus!

Skrevet

Så du mener at intelligensnivået er høyere hos de som går ut på byen og drikker seg dritings?

"........................"

Skrevet

Så du mener at intelligensnivået er høyere hos de som går ut på byen og drikker seg dritings?

Og det var det eneste alternativet du kunne komme på? Da er jeg enda mer bekymret...

Skrevet

Og det var det eneste alternativet du kunne komme på? Da er jeg enda mer bekymret...

Du får la være å bekymre deg så mye. Man får magesår av slikt, vet du.

"......................"

Skrevet

Du får la være å bekymre deg så mye. Man får magesår av slikt, vet du.

"......................"

Det var i grunnen Lutfisken som bekymret seg. Jeg ville bare ta aifa i forsvar, jeg, siden h*n fikk så kjeft for at hun skulle se Cæsar. Syk er h*n Òg, stakkar!

Ubekymret og lett til sinns - det er meg, det!

Skrevet

Den samme tanken slo meg Prozak.

Jeg for min del vil bare en kveld i fred og ro. Dvs. jeg kan sove.

Skrevet

hei hei...

blir vel til at jeg sitter meg ned sammens med gjengen :) vi tar oss vel noen drammer og har det kjempekoslig som alltid :)

Gjest I'll be there for you..
Skrevet

hei hei...

blir vel til at jeg sitter meg ned sammens med gjengen :) vi tar oss vel noen drammer og har det kjempekoslig som alltid :)

Jøss - livet ditt er som en episode av Friends?!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...