Gå til innhold

FU:Hva gjør du i kveld?

Gjest forumsundersøkelse en fredag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minst mulig etter barna er i seng. NRK1 blir nok selskapet mitt. Muligens sammen med en "pool". (cola+øl)

Mulig jeg er dum nå, men.. Blander du det?! Seriøst?

Jeg håper jeg bare misforstår, at du har cola i et glass, og øl i et annet.. Blir nesten dårlig bare av tanken på den kombinasjonen..

Annonse

Jeg skal spraylakkere kongler med gull- og sølvlakk. Kose meg med litt juleforberedelser. Har nettopp sittet og funnet frem pepperkakeoppskriften, og planlagt litt:-)

Det er nok første gangen i voksen alder at jeg nå virkelig gleder meg til jul - merkelig nok! Jeg storkoser meg med forberedelser, har også vært og kjøpt litt julepynteting, et par nye små vindusstjerner o.l.

Noe av dette skyldes antageligvis at vi nå nesten er ferdig med vårt splitter nye kjøkken. Ny, råstilig spisegruppe med bord og stoler har vi også. Det har bare blitt så trivelig og fint på kjøkkenet, at nå gleder jeg meg til å begynne julekakebakingen snart! :-) (Det er forøvrig første gang jeg skal prøve meg på det...)

Gjest en annen tv-titter

Når man velger Hotel Cæsar som favoritt en fredagskveld, når det er Beat For Beat, Nytt på Nytt og Skavlan, da lurer jeg faktisk på hvilket intelligensnivå folk har...

Så fint for deg, da....For alt det andre du nevner er jo kjempeintelligente programm. Og særlig Anne Cath er jo selve symbodelt på intelligens. Så hver sin smak.

Hvem sier forresten at man ikke kan få med seg flere enn ett program på tvn i løpet av en kveld.

snakker om intelligens, du.

Gjest student s

kjeder meg veldig! har lyst å ta et glass vin, men så kjenner jeg ingen som kan tenke seg å gjøre det sammen med meg.

så jeg sitter å surfer og leser innleggene her, og ser på tv. Ganske ensomt og deprimerende i bunn og grunn.. sånn er det vel å være student i en fremmed by der du ikke kjenner noen..

Mulig jeg er dum nå, men.. Blander du det?! Seriøst?

Jeg håper jeg bare misforstår, at du har cola i et glass, og øl i et annet.. Blir nesten dårlig bare av tanken på den kombinasjonen..

I samme glass med riktig blandingsforhold. Joda, det smaker godt, men har forståelse for at det høres jævlig ut.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...