Gå til innhold

Filosofi? Når forutsetningen griper tak i resultatet

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det har et navn, men hva heter situasjonen? Dvs når forutsetningen griper tak i resultatet.

Eksempler:

Jeg så pønke-Philip på TV, han var pønker fordi han var utstøtt, og i tillegg var han utstøtt fordi han var pønker.

Under 1. verdenskrig måtte man være gal for å fly bomebfly, det var svært farlig. Men man måtte være normal for å få lov å fly dem.

Jeg var i forsvaret. Der måtte jeg ha rekvisisjon for å få rekvisisjonsblokk.

Hadde jeg ikke flere rekvisisjoner igjen, fikk jeg ingen ny blokk.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Forventer De at vi skal tro på Dem?

Unnskyld at jeg spør, men har De et noe forvirret sinn? Det overrasker meg at De har allerede har tjenestegjort -- av Deres mange (som regel rasistiske) meldinger ville en tro De ikke var mer enn 16 år.

Ulv I Faarikaal

Unnskyld at jeg spør, men har De et noe forvirret sinn? Det overrasker meg at De har allerede har tjenestegjort -- av Deres mange (som regel rasistiske) meldinger ville en tro De ikke var mer enn 16 år.

De skulle bare vite :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...