Gå til innhold

Ville du ha satset på en mann som...

Anbefalte innlegg

Gjest Morsom undersøkelse

Aldri gjør praktisk og forefallende arbeid, sovner etter toppen 3 sekunder etter at han har lagt seg, snorker som en gris, alltid er trøtt, er smellfeit og gidder ikke å gjøre noe med det, overspiser alltid, trener aldri,er så lat at han omtrent aldri orker å diskutere, snikspiser pølser og godterier når han tror ingen ser han?(Harry-harry :D ).

Altså en som har alle disse egenskapene/lytene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128210-ville-du-ha-satset-p%C3%A5-en-mann-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• MsSophie

4

• Dorthe

3

• terningkast6

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Morsom osv

... hvis han i tillegg lukter svette og tåfis og promper ved bordet, NEI...

Har du draget på en slik mann, siden du spør?

Flirer!Det er noe å være stolt over, ikke sant...å ha draget på en slik mann!

Nei jeg spurte bare for moro skyld.

Men sett at denne mannen var det motsatte før da du møtte han, og forandret seg til dette "uvesenet" etter noen år.Ville du da ha pælma han ut(selv om han hadde litt gryn)?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Kansje....!

Jeg har iallefall snakket med en eller annens ekskjerring.

Vennninna mi tok tilbake en helt ubrukelig slubbert på den påstand at han hadde forandret seg, han hadde til og med jobb! Jeg holdt på å le meg skakk.

To mnd etter slutta han i jobben under påstanden at han trengte ikke jobbe når hun jobba. Plutselig var han ute på gata igjen gitt, han hadde ikke forandret seg likevel (surprise?).

Vennninna mi tok tilbake en helt ubrukelig slubbert på den påstand at han hadde forandret seg, han hadde til og med jobb! Jeg holdt på å le meg skakk.

To mnd etter slutta han i jobben under påstanden at han trengte ikke jobbe når hun jobba. Plutselig var han ute på gata igjen gitt, han hadde ikke forandret seg likevel (surprise?).

quinder er uforutsigbare;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...