Gå til innhold

Ville du ha satset på en mann som...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• MsSophie

4

• Dorthe

3

• terningkast6

3

Mest aktive i denne tråden

Men du har alt det andre??? *S*

Nei - jeg er en livsglad fyr tror jeg, bare spør mine tenåringer;-) Kona jobber like mye som meg, den første som kommer hjem fra jobb lager middag. Hun vet hva som skal til hvis jeg sluntrer. Jeg er livredd for seksuelt avhold;-)

Annonse

Jeg hører godt skjønner du.

Du er invitert i mitt bryllup, det blir bare noen få nære bekjente. Du trenger ikke ta med gave, bare en jeg kan gifte meg med.

Det skal gå greit, du er vel ikke kravstor? Det går noen gamle enker borti nabolaget her. Hun ene har en solid pensjon etter sin avdøde krigsveteran. Hun er sprek og giftegærn.

Annonse

*lettet* trodde du var Dorthe. ..trodde hun hadde truffet en annen - for jeg har ikke trailevom;-)

Dø, jeg har ikke vært her før i dag jeg, har ryddet og vasket og hatt visning på leiligheten

Så ikke beskyld meg for å skrive under et annet nick ;o)

Dø, jeg har ikke vært her før i dag jeg, har ryddet og vasket og hatt visning på leiligheten

Så ikke beskyld meg for å skrive under et annet nick ;o)

Kjære Dorthe! Jeg kom ikke med noe beskyldning, jeg måtte bare forsikkre meg at det ikke var du. Man sier så mye rart når man er forelsket;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...