Gå til innhold

Min elskede samboer…

Anbefalte innlegg

Det er helt i orden at du ikke betaler husleie for å bo hos meg. Du har da andre ting å bruke pengene på.

Det er helt i orden at jeg må betale mobilregningen din. Du har jo sort belte i shopping, så det er jo ikke rart at du alltid er blakk.

Det er helt iorden at jeg må foreta morgenurineringen i blomsterkassa på balkongen. Du skal jo på jobb og må bruke 90 minutter på badet hver morra.

Det er helt i orden at jeg må handle inn det det vi trenger. Du har da andre innkjøp å tenke på.

Det er helt i orden at jeg må stå på kjøkkenet i fem timer for å lage mat til venninnekvelden din. Du kan da knapt lage en kopp te til deg selv.

Det er helt i orden at jeg må vaske alle klærne her i huset. Jeg har jo hjemmekontor og er hjemme hele dagen har da tid til sånt.

Det er helt i orden at jeg må vaske hele kåken, siden jeg likevel er hjemme.

Det er helt i orden at du må låne visa-kortet mitt når du skal en tur på by’n. Din egen konto er selvsagt tom.

Men det er faen ikke i orden at du alltid må henge dassrullen feil vei. For å skifte dassrull er det eneste du gjør her i kåken.

Men - dét til tross: Jeg elsker deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128235-min-elskede-samboer%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

signert Prippen

Dumme Pai. Drit nå i det, vi andre kan ikke hold eorden på greiene dine.

Til Vincent: Det var vakkert, det var hva det var. Han som lager mat til meg, er på julebord, så i kveld har jeg trukket opp rødvinen min selv!

Og nå slår jeg av maskinen og går ned for å drikke den opp!

Lørdagsklem til deg!

Dumme Pai. Drit nå i det, vi andre kan ikke hold eorden på greiene dine.

Til Vincent: Det var vakkert, det var hva det var. Han som lager mat til meg, er på julebord, så i kveld har jeg trukket opp rødvinen min selv!

Og nå slår jeg av maskinen og går ned for å drikke den opp!

Lørdagsklem til deg!

"Dumme Pai. Drit nå i det, vi andre kan ikke hold eorden på greiene dine."

Hmmm...den der skjønte jeg ikke...

"..................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...