petter smart Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 vel.. de jeg liker har mitt tlf nr, men de jeg ikke har noe voldsomt kontakt med trenger ikke nummeret mitt. Om de vil ha tak i meg kan de ringe meg på hustelefonen og ikke mobilen Hvorfor kan ikke du ringe dem da? 0 Siter
petter smart Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 tror det skal gå an på www.eurobate.com om den finnes ennå. Men det tar litt tid før mottakeren får mld. Men ikke noen stygge meldinger nå. Bare hyggelig flørt! Du må jo registrere deg med mobilnr på eurobate, slik at dersom du har en registrert mobil så kan politiet finne fram til deg dersom du skriver veldig stygge meldinger. 0 Siter
Gjest nemlig! Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Du må jo registrere deg med mobilnr på eurobate, slik at dersom du har en registrert mobil så kan politiet finne fram til deg dersom du skriver veldig stygge meldinger. Ja, det er godt mulig. Lenge siden jeg har brukt Eurobate. Men der får man i alle fall sendt meldinger uten at mottager ser hvem det er ifra ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.