Gjest lis@bet Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Nå er det på tide at vi avslører for (sviger)familien hvorfor jeg ikke har vært i form de siste ukene, og hvorfor jeg har vært vrang og ikke villet ha vin i middager hos dem.. :-) Jeg er 11 uker og noen dager gravid, og lurer på om noen har et artig forslag til hvordan vi skal fortelle det? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Jeg har gjort det fire ganger, jeg sa: nå er min elskede gravid! 0 Siter
Gjest virkola Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Du kan feks. lage et "gavekort" på ett stk banebarn. Leveres xxxx. Mvh 0 Siter
ullá Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Jeg har gjort det fire ganger, jeg sa: nå er min elskede gravid! Noen venner tok et ultralyd-bildet og skrev en hilsen fra babyen: "Hei mormor og morfar... osv.. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Noen venner tok et ultralyd-bildet og skrev en hilsen fra babyen: "Hei mormor og morfar... osv.. Jeg har inntrykk av at _noen_ synes dette er et vanskelig budskap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.