Gå til innhold

jeg er sjalu

Gjest sjaluoganonymikveld.

Anbefalte innlegg

Gjest sjaluoganonymikveld.

Jeg er sjalu nå. Ikke på gubbe, men på en venn av familien som har fått ny dame. han er enkemann og har nå fått seg dame. vi har ikke gått rundt og trodd at han skulle forbli singel, men jeg kjenner at jeg synest det ikke er noe stas. Nå var hans avdøde kone en venninde av meg, og vi har hatt god kontakt etter at hun døde. Ungene våre er bestiser. det har liksom alltid vært oss (meg) han har snakket med, og oss han har besøkt. jeg føler meg ganske tilsidesatt og oversett, samtidig som jeg jo er litt glad på hans vegne. men jeg kjenner at frustrasjonen bygger seg opp, vil han glemme oss nå da? vil han ta seg tid til oss og våre barn slik han har gjort før? Vil ungene merke at han har fått seg dame og vil han bruke mindre tid på dem, og mest av alt lurer jeg på hvorfor inni huleste helvete jeg er så sjalu...???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128322-jeg-er-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det likens med en jeg ikke egentlig var forelsket i. Men det kan være at han betyr mye for deg likevel, og at han var din (kompis) på en måte, men nå kommer noen å "tar" han...

Du får bare være veldig hyggelig med den nye fruen så ordner det seg nok skal du se.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128322-jeg-er-sjalu/#findComment-782152
Del på andre sider

Lurer på om du kanskje satte fingeren i et ømt punkt, har lurt litt på det selv.

Neida, du behøver ikke være forelska!

Jeg hadde en god kamerat som til slutt fikk seg kjæreste. Jeg må innrømme at jeg kjente jeg ble litt sjalu på henne, men jeg var overhodet ikke forelska i ham. Likte'n bare godt, og likte at han likte meg litt ekstra godt. Det blir på en måte som en slags rar eiendomsfølelse.

Nå er jeg kjempeglad på hans vegne, selv om vi ikke kan møtes pga hans kjæreste....hun er sjalu på meg og vårt vennskap. Jaja, den sjalusien er ikke enkel.

Uansett, det er vanlig å være litt tiltrukket av andre enn sitt livs utkårede - en gang eller to i livet. Aksepter det, og glem ikke hva du har i mannen din.

Og han andre (enkemannen) skal du selvsagt fortsette å stille opp for!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128322-jeg-er-sjalu/#findComment-782299
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...